czwartek, 29 września 2011

Na Dobry Wieczór.


BARDZO DOBRY WIECZÓR! Tak jak wspominałam z Mężczyzną mam bardzo dobry kontakt. Fajnie, nie sądziłam, że to tak będzie wyglądać, tym bardziej, że po pierwszym spotkaniu od rozstania (4.5tygodnia) nie umiałam dojść do siebie. Wrócił zasrany sentyment, odezwała się tęsknota, wątpliwości.. Przez 3 dni nadawałam się tylko na kozetkę. Ale cicho, schodzę z tematu, nie o tym miałam pisać, dobre relacje z exem nie są powodem by ten wieczór nazwać BARDZO DOBRYM WIECZOREM! Otóż Przyjaciel (wielki  mr uciekinier z posta niżej) wysłał mi dzisiaj smsa! Myślałam, że skoro uciekł na koniec świata by zacząć wszystko od nowa z dala ode mnie to już nie mam na co liczyć, oczywiście regularnie wysyłałam wiadomości z krótkimi opisami co u mnie po cichu licząc, że kiedyś się nade mną, biedną pokutującą, zlituje, że zrozumie, że źle odebrał to wszystko co działo się między nami, że zależy mi na nim jak na najlepszym kumplu...
I zlitował się! Dostałąm nowy adres mailowy z krótkim dopiskiem, że tęskni, że mam pisać i na pewno mi odpisze.
Kurde no! Jedna wiadomość! Jeden zasrany sms, 160 znaków a sprawiło mi to tyle radości, że jak usiadłam do komputera to pisałam maila 2h, opisując dzień po dniu co robiłam, jadłam, widziałam odkąd wyjechał. I że bardzo, bardzo tęsknie, a nasze miasto nie jest już takie same bez niego.

Dodatkową radość sprawia fakt, że jutro koniec delegacji, koniec spania w hotelowym pokoju i wielkich nudów, jutro powrót do W., do Przyjaciółek, do koncertów, do wszystkiego co kocham!

5 komentarzy:

  1. Też bym się cieszyła na takiego e-maila ;D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No to bardzo udany wieczór :) mój też tak mogę nazwać, choć jutro się przeprowadzam, a jeszcze nie jestem spakowana i oczywiście przeglądam sobie w najlepsze blogi ;)))
    Takie baby... przejmują się nadmiernie zachowaniem facetów oraz marnują czas do ostatniej chwili ;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. sweterek dorwałam na strychu. ;-) uwielbiam takie niespodzianki. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. też chciałabym mieć takiego przyjaciela.
    przyjemnie się czyta Twoje notki.

    OdpowiedzUsuń